Strawberry Cheesecake Ice Cream with Strawberries and a Cookie Swirl

Hade feber, spottade blod och missar nationella idag, då är det helt okej att få Ben och Jerry hem på besök. Palla vara sjuk, jävla skitsjukdom som ska pajja livet jämt eller vad man ska säga… usch usch. Iallafall var det en riktigt bra frukost och eftersom jag äter så sjukt långsamt har jag nästan allt kvar. Ibland finns det fördelar med att alltid vara seg! ♥

Jag ska bli frisk hade jag tänkt nu, mormor och morfar ska ringa mig tydligen och fråga om jag vill med till landet, och då tar vi säkert stallet på en gång. Om febern gått ner kanske jag kan rida iallafall? Älska vädret ju, nästan 15 grader och soooool med lite lagom mycket moln. FINT!

Har apont bara i ena benet, kan knappt gå för det strålar ner genom hela, just därför kanske ridning botar? Nej men jag vill verkligen riiiida. Pluttis kanske rentav är frisk hehehehe. Ciao iallafall, jag ska skriva nu osv tänkte jag! 🙂

3 thoughts on “Strawberry Cheesecake Ice Cream with Strawberries and a Cookie Swirl

  1. tack för tipsen! 🙂 hon brukar få godis och om jag har med mig spö och petar på henne så sparkar hon bara efter mig -.- haha ;P men ibland blire grimskaftet på baken 😉 fast då kommer de en spark ^^.

  2. tack! 😀
    jar har haft henne i ett år nu 😉
    hon är lixom en bitch ena dagen o världens finaste nästa dag! så de e mest humöret tror jag!
    hon verkar inte ha ont någon stans.. för jag känner igenom henne varje dag och hon reagerar inte på något !
    och om hon hade ont skulle hon nog inte hoppa.. men tanken har slått mig med :S

  3. SV: Åå, avundsjuk jag blir, de där rundare nosgrimmorna med lackat som du beskrev är ju bara fööör snyggt :)) Jag har ett lackat träns till min ponny nu som är fint, men det börjar bli så slitet så jag behöver verkligen ett nytt 😉
    Jag har silverstenar nu och hade tänkt köpa silverstenar till nästa pannband också, eftersom det är det min ponny passar bäst i! (:

    Fin blogg!

Kommentera

