En dum idé…

När jag hade gått på UPK ett tag när jag var mindre, kanske något år eller två, (jag hade ju varit på 2 läger innan och älskade verkligen alla hästar och hela ridskolan), så fick jag för mig att jag skulle måla mina favoritridskolehästars namn på väggarna. Grejen var ju bara den att jag påstod att jag aldrig skulle sluta älska dem mest i hela världen, fast jag inte ens hade ridit vissa eller någonting. Jag hade bara bestämt att det var så.

Så jag började kladda hästnamn i blyerts över hela rummet, och skulle börja måla när jag tack och lov blev hindrad. Jag hade inte velat ha det idag hehe… Man kan fortfarande se konturerna…. 😉

Bilder lånade från UPK’s hemsida
Kommentera

