Fina glada dagar

Haft en aaaasbra dag idag. Gick upp typ 8, tidigt nog såhär på en lördag, åt frukost och åkte till stallet där det bara var kort mys och fixerier. Sedan var jag med mamsen och papsen och fikade, kollade runt i affärer och mer affärer, fick två tröjor och så drog vi till mormor och åt, jag lekte lite med min käre broders nya padda innan jag på kvällen tog en lååång promenix med finaste Nadia 🙂

Min dag i korta drag alltså haha! 😉

Igår var jag med kompisar efter skolan oxå fram till kvällen och pallade inte starta datorn utan kollade på film fram till dygnet därpå haha. Men datorn är ju inte mitt liv så..

One thought on “Fina glada dagar

Kommentera

