I’ve got mail!

Idag fick jag två saker på posten; Dels Metacam inför Experts andra behandling med det, förhoppningsvis ska det hjälpa nu alltså… ska hålla koll på hur han ser ut och så bara. Ska börja ge på en gång idag när jag är i stallet, orkar dock inte dit än.

Jag fick även ett presentkort på Panduro på hela 500 kronor som jag hade lyckats vinna i en tävling på Gränby! Glad chey! Jag kommer kunna köpa halva affären typ..? Det var Barncancerfonden som anordnade den dessutom, s.k. ”stoljakt”, vilket var ännu mer passande att det kom just idag när jag varit på Barnonkologen… 😉

(Fin övergång på ämne va!) Gick för en gångs skull helt utan missöden, helt bra, och allt sånt. Om man ska gnälla på något var det väl att nålen inte gick in på första sticket och att jag fick ett sprucket blodkärl med tillhörande blåmärke, såna tar ju tusen år att försvinna på min kära vän kroppen av någon anledning, och lite småstrul, men jag fick halvsova i nästan 3 timmar. Fanns asgod yoghurt som jag åt på morgonen, och vi kom ifrån rekordtidigt vid klockan 12. Tavegylen har inte riktigt gått ur än så jag är lite sömnig, men försöker hålla mig vaken. Vi åt lunchbuffé på kinarestaurang på väg hem, buuusigt!! Jag åt mest ris och kyckling med cashewnötter och två minivårullar haha, lyx.

4 thoughts on “I’ve got mail!

  1. Visst är dom läckra, Blittrar väldigt fin dessutom. Hemsidan håller vi på med och kommer meddela på bloggen när den är klar 🙂

    SV: åh va tråkigt med din häst hoppas han blir bättre snart!!

Kommentera

