Gone fishin’

Nej, inget fiske, men jag har varit borta på tävling hela dagen idag! Tog stallet först och åkte direkt till tävlingen på Jälla, där jag skulle tävlat oxå alltså. Både skönt och tråkigt att bara få kolla på, det var skitväder mestadels med snö/hagel/blåst/kyla och blev kallt efter ett tag. Promenerade runt med Ulrika och praoade på att vara tävlingsledare typ, haha, ska lätt vara det när jag blir äldre 😉

Träffade annat folk med och gick runt och hängde lite, ja, bara var där iallafall. Blev en lång dag för de som tävlade tidigt, runt 8 till 18. Jag kom 13 ungefär och åkte hemåt vid 18.30, så det var inte illa pinkat heller. Totalt hamnade laget på en femteplats och Linda Bergman och Clou fick en andraplacering bland D-ponnysarna! 🙂

Har inga bilder, men om Ulrika lägger upp några bilder så lånar jag dem och visar upp då haha, så länge två av mina söta tävlingsbilder från min och Experts tävlingsdebut eftersom det är mina enda dressyrtävlingsbilder jag orkar leta upp (har ju inga andra heller förresten).

2 thoughts on “Gone fishin’

  1. Usch! Det är så dålig stil av dom, har faxat kopior på passet minst fyra gånger men de säger att sidorna är tomma?! Så nu kommer jag få efteranmäla mig till Allsvenskan och det blir svindyrt pga TDB -_-.

Kommentera

