Näsbloggning

image

Anders imorse, gick bra och allt sånt, tog bara stick i fingret istället för att slösa på mina armar. Man kan ju tycka att jag har tillräckligt med ärr ändå, om jag ska tycka liiiite synd om mig själv, fast eftersom jag ändå känner mig bra idag förutom småsaker och lite svullna leder så ska jag inte gnälla, känns onödigt 😉

Åker mot stallet nu, fast med klackar på fötterna! Ska till Björklinge och klippa Zigge, så länge ska vi hitta på något annat. Skriver med vanliga vantar och pallar inte ta av dem, så en liten nackdel med touchmobiler är nu att jag ska peka med näsan. Så ciao hahaha! 

2 thoughts on “Näsbloggning

Kommentera

