Skärtorsdag

Fick ett gratis påskägg idag på Maxi när vi var där och handlade haha, hur najs? 😉

Vi var iväg och grillade på landet och hade det trevligt, fotade lite grand men inget speciellt, hade annat för mig men klickade lite ändå. Kan dock inte ladda upp några nu, bilden ovan gjorde mitt lediga utrymme till 0,0 %…. skit lixom. Ska ändå prova om det funkar senare hehe, annars blir det gamla bilder I guess… har inte löst det ännu, menmen. Kameran ska iallafall få hänga på till stallet hade jag tänkt!

Ska rida Smart då är det planerat, ska bli spännande att prova honom! Om pappa orkar så kanske det klickas någon bild som inte ni kan se då hehe. Kanske är lika bra då om det inte går något bra att rida hihi, bra ursäkt där va? Gud vad flummigt och dåligt formulerat inlägg det här är, skriver jag alltid så här? Har jag IG i svenska eller? Haha hihi hehe i varje mening nästan 😉 Jag slutar nog här trots att det var något jag skulle säga… HAHA 😉

2 thoughts on “Skärtorsdag

  1. SV: Tack 🙂 Sådär, ar fortfarande en rejäl smäll i huvvet så de värker lite då och då. Ryggen är bättre sån tur e 🙂

  2. SV: Nej det är inte meningen att bilderna ska vara upp&ner men jag har roterat dom flera gånger men dom blir ändå uppochner ! 😛
    btw,Jätte fin blogg! 🙂

Kommentera

