Jag bara älskar…

Jag kan aldrig få nog av Havrepappa. Alla hans inlägg är bara så träffsäkra, underbara och befriande roliga. Samtidigt som han alltid, alltid, har en poäng med det han skriver, och det är sant. Jag orkar inte ens gå in på varför.

Egentligen är det inget särskilt inlägg att länka, eftersom alla är lika bra. Men ni får det som jag precis läst i skrivande stund, så kan ni läsa vidare sedan helt enkelt.

http://www.tidningenridsport.se/Blogg–debatt/Bloggar/Havrepappa/2012/4/Om-jarn-och-strykning/

(Har dock inga bilder heller för den delen, slut på utrymmet hehe, men ni kan få en ur arkivet ändå)

 

5 thoughts on “Jag bara älskar…

  1. Tack Alva. Jag har läst på din blogg en stund, och jag skulle ljuga om jag sa att den inte berörde mig. Ride on! som Jens Fredriksson skulle ha sagt (för det säger han typ alltid).

  2. Jag ser direkt att det är Comet ll på bilden. Jag skulle ha köpt honom för ca 12 år sedan men Aud hann före. Jag träffade honom för ganska precis ett årsaden för första gången på 10 år. Jag stod där helt stilla mitt på en stallplan mitt i ett tävlingsvimmel och tårarna bara rann. Gu vad jag saknar den pojken!

Kommentera

