Tårar som rinner

Jag orkar inte gå in på nånting nu, måste bara skriva. Hemma idag, feber fast jag inte haft det på hela lovet, något skit med mitt öga.

Pratade just med Aud men tänker inte säga något än, för jag vill inte. Jag borde väl bli glad men jag fäster mig för jävla mycket, och vad spelar det ens för roll med nånting? Jag borde väl bara kunna göra som jag hade bestämt, som jag kan prata med alla andra utan känslor och utan att bry mig. Det är väl samma sak med någon annan, fast ändå inte…

Jag har lärt mig för mycket om honom, och jag har tänkt ut så jävla många olika scenarion och lösningar. Men innerst inne, när jag tänkt efter har jag väl ändå vetat att det skulle bli såhär.

Men så jävla okänsligt! Att det skulle bli såhär ändå. Fast jag visste det. Det slår lika hårt ändå. Det gör lika ont. Jag vill inte, jag slipper hellre. Men ändå inte. Men det är såhär livet är antar jag. Men jag vill inte.

Jag önskar jag var rik, eller jag vet inte.

Och vem fan bryr sig om den här jävla skitröriga bajstextsjävelshelvetetesjävlarskit.. jag skriver inte för någon annan nu, men jag vet inte vart jag ska ta vägen med mina tankar. Det är min blogg, varför ska jag ens behöva försvara mig på de här raderna?…

Snälla, låt allt ordna sig, spola tillbaka tiden, ordna det, trösta mig.

4 thoughts on “Tårar som rinner

  1. Fina Alva, vad har ni bestämt nu? Ska han tillbaka eller ännu värre?
    Hör av dig på facebook eller vad som helst, känns som att vi behöver prata… ❤

  2. Tycker du är orättvis mot dej själv
    ,ingen kan ge mer kärlek och omt
    anke.Håll med om att det har varit
    fantastiskt att lära känna mrX!
    Jag är lika ledsen som du(nästan)men allt har ett slut.
    Livet går vidare och jag är övertygad att det inom en
    snar framtid kommer en ny Ponny…
    Älskar dej,du är makalös Pappa

Kommentera

