Utsläpp

Tidiga morgnar när man slår upp stalldörren och möts av massor av gnäggningar och skrapande hovar. Även fast jag hatar att ge mig upp ur den varma sängen på morgonen, så är utsläpp inget straff för mig..haha. Jag gillar att få leda ut dem med till olika hagar, se till att allt blir bra och rätt. Jag vill ta hand om dem, och veta hur jag lämnade dem, och hur det blir sedan. Från början till slut.

Avslutade med att skritta älsklingen, han var hyyyper idag verkligen med hovskrap och ville inte stå stilla i gången, bus? Tror det är tofsen i luggen som gör det. Ska försöka komma ihåg att lägga upp en bild någon dag!

image

På väg till landet nu, ska fixa lite där! När jag
är hemma senare så ska jag lägga in bilder som tagits under tiden mitt bildutrymme inte varit tillgängligt, haha.

Kommentera

