Skolan

Är i skolan och har haft nationella i engelska… mitt huvud dunkar och det har varit en sjuuk kraftansträngning verkligen. Vi hade lunch och lite så nu, rast och så vidare, men jag ska strax iväg till matten efter att ha suttit ett tag och fått slappna av. Är inne på no:n nu som vi inte har, komplicerat att förklara haha men ändå. Lånar en bärbar dator nu bara och tänkte berätta att jag lever bara, något sånt antar jag haha. Kan aldrig koncentrera mig riktigt på mina egna tankar när jag är mitt inne i det antar jag.

Hoppas på mer tid att blogga och tänka hemma, är skönt att bara få tänka efter och skriva då, så länge lever jag! 🙂

Ur arkivet!

Kommentera

