Thougts

Är på väg till stallet nu, hela mitt huvud är kaos och svämmar över av tankar som borde vara för jobbiga för att få finnas. Det blir inte bättre när jag inte får tiden jag behöver heller… Jag känner press från alla håll och kanter från alla sidor, häst, kläder, skor, rum, läxor, prov, skola, kompisar, framtid, sjukdom, vanliga grejer bara. Jag hatar när det blir så mycket att jag inte ens hinner med bloggen, jag mår bättre när jag får sammanfatta allt för mig själv osvosv…

Orkar lixom inte med allt ena sekunden, men i nästa sekund mår jag hur bra som helst. Det beror bara på vilken av alla hundratusen grejer som funkar. Och de fåtal stunder allt klickar för mig är det något med en annan person eller så, livet är bara för jävla svårt och jobbigt. Känner mig som en självisk besserwisser-klant bara, hur ska någon palla med mig lixom? 😦

One thought on “Thougts

Kommentera

