Minnie Mouse

Så jäkla irriterande haha, jag kan inte rå för det, men jag kommer faktiskt inte på vad jag ska skriva just nu. Förvirradchey.se. Att göra imorgon, försöka fixa och så vidare, tänka och prata, blablablabla (mycket snack och tanke, lite aktion):

  • Balklänning, skor
  • Tävling – pengar, transport, träning, fixa honom, tidsåtgång, fundera igenom, prioritera
  • Bord till landet
  • Stallet, rida
  • Sluta skriva den här listan eftersom den ändå blir helt tvärtom mot hur jag ska skriva, jag ska skriva med siffror trots att jag hatar det, för det är då allt funkar, ingen pricklista utan jag måste lära mig att PRIORITERA för kroppens skull. Fy Alva.

Bjuder på en bild från gårdagens spexfoto! Haha som det blir, det där var vad jag lyckades åstadkomma på en dag, och nu slutar jag bara skriva lite tvärt för jag orkar inte försvara mig längre, jag vill sova, and I will regret it om jag inte drar bara 😉

2 thoughts on “Minnie Mouse

  1. Hej, inget illa menat eller så. Men varför ska du ut och tävla så snart med en häst som vart skadad och vilat länge? Man brukar ju följa ett igångsättnings schema som är skritt och trav i flera veckor innan man kan börja utsätta dom för hård ansträning. Men det är din häst så det är ju du som avgör, reagerar bara på det. Inget val jag skulle ha gjort.

    Hoppas allt går bra endå, Och hoppas du inte tar detta som en pik eller så utan det är mest en fundering man får när man läser det du skriver. Har ju inte all bakgrunds fakta som kan missas i det man läser. Ha det bra ! 🙂

    • Jag tar det inte som en pik! 🙂 Har skrivit tidigare precis som du säger, jag skrev då att jag inte tänker skriva så tydligt om kexet pga att olika folk snackar si och så bakom ryggen på en. Så enligt min text och det som jag skrev förr kan man lätt tolka det som att han har varit halt i flera månader och bara stått och att jag nu slänger på sadeln och anmäler honom till en tävling och rider, det är alltså inte fallet. Han skrittades i två veckor först, sedan la jag in trav och galopp och trappade upp passen mer och mer intensiva tills han var uppe i kondition bättre samtidigt som jag varierade (varierar haha, vi är uppe i vanlig ridning nu ju så) träningen med uteridning, lite markarbete och så. Så vi har hållt på ett tag nu och tävlingen är inte för att vi ska vinna något, utan bara för att pröva hur det går till. Jag räknar med att göra sämst ifrån mig xD haha så allt annat är en bonus!
      Tack så mycket ändå dock, hoppas såklart att det faktiskt går bra… 🙂
      Kramar!

Kommentera

