We can do it anyways

Det är skört, det är jobbigt, det är svårt, det gör ont fysiskt och psykiskt. Det är för mycket och jag har väl varit för stark. Jag är inte stark nu. Jag har erkänt det, jag har inte klarat det. Men man får misslyckas säger alla, jag vet. Jag har inte tillräckligt med ork just nu bara för att kämpa tillbaka ännu en gång…. för tillfället.

Utan kexet så vet jag inte vad, ponni ♥ Tränade dressyr för Maritha igår, woop woop! M-L kunde inte rida sin pga allergi  så då passade det ju ”utmärkt” för mig, inte fysiskt egentligen kanske meeeen… det gick så himla bra haha. Supernöjd och glad var jag efteråt, vi red igenom hans stelhet (eller vadå vi haha, det var ju JAG, egoboost här kanske men det behöver jag 😉 ) läääänge och mjukade upp, hur fin kille, tålamod är det som gäller och inte lyssna på andras skitsnack att han är halt, det är mycket psykiskt för mig med som gör allting värre, att jag tänker för mycket och nojjar.

Tandhygienist 7.45 imorgon, orkar inte prata om idag eller något… bara om min fina häst och när jag surfade runt efter nosgrimma till tävlingen, blöblöblö. Punkt.

10 thoughts on “We can do it anyways

  1. Halloj Alva
    Hur står det till?? Hur går det med allt o alla planer osv?
    Ida har varit upp o kikat efter dig flera ggr men i helgen var det bara scouter som sågs till. Hahah hon blev jättebesviken.
    ser på bloggen att du tagit bloggpaus hoppas den torkan inte blir ”för” länge
    Ha det bäst!
    Kramizar
    Hanna

  2. Jag Älskar just Din blogg Alva!

    Sänder bara över en massa kramar till dig! Skrev till din mamma på FB, Sle-sidan också!

    Säkert inte så stor tröst vännen men Jag förstår dig! Jag kommer inte ihåg om jag sa den saken eller var tyst, upprepar mig ofta. Försök att ta det med ro, du kanske har det mycket just nu, om du gasar ner så lägger det sig lite. Blir det yttre för mycket så blir det gärna det där uppe också.

    Stora stora Kramar! Kommer tänka på dig hela dagen i morgon!

  3. Hej Alva, vi fick ett föl inatt, jättesöt liten hingst
    kom förbi o kika när du är på landet nästa gång!?
    Kramizar
    Hanna

      • Tja igen
        vi hann se Er som hastigast när vi kom hem fr en TOK blöt dressyr tävling, fyyy
        Antar att ni också lessnat på regnandet på landet?!
        Hann du se vår lille krabat?! Han är lite blyg men söt 🙂
        Hoppas vi ses snart
        Kramizar

      • Haha ja det kan man väl säga, men nu verkar det bli bra väder igen! 🙂
        Har sett honom busa lite en snabbis men inte något mera. Vore roligt med mer! 😉
        Kramar

Kommentera

