Halmbyboda

Första dagen i ettan haha, som man inte trodde man skulle behöva säga! Men nu har jag alltså gjort det, klarat mig igenom en hel dag – eller okej, en första dag iallafall – utan större men. Helt okej faktiskt, min klass verkar rätt skön faktiskt, najs mentor och resten av lärarna får vi träffa imorgon. Tog bilder, hemsk blev min som jag ska tvingas ha i tre år….hehe.

Efter det drog jag upp till Gränby och åt på Fågelsången med mamma, vartefter jag och pappa kollade på två stall; ett trist och negativt, och ett mysigt och trevligt! Gissa vilket jag gillade bäst?! Haha. Hoppas det funkar med det senare! Dock hade det inte ridbana eller ridhus, men man fick rida i stort sett överallt och det är nära till ridhus. Taggad!

20120816-224556.jpg

Kommentera

