Fredag

20120817-222136.jpg

Äntligen helg! Nu under helgen ska jag smälta mitt intryck av gymnasiet so far, och förhoppningsvis göra nåt kul. Beroende på spikning av vilket stall som blir aktuellt tar jag reda på vilket datum min fina ponnybus får hämtas. Taggaaaaa!! Ridsugen chey.se här, hehe.

Slutade härligt tidigt idag, 13.15 stod jag innanför dörren här hemma idag. På måndag börjar jag 9 för att klockan 10 ha mattediagnos..trevlig början på veckan va? Slutar iallafall efter det. På tisdagen blir det dock andra bullar! Vanliga lektioner då, fast med ett väldigt bra schema gör det inte mycket.

Myste med pappsi på kvällen och åt på O’learys, baby back ribs som var väääldigt gott! Hajfilm efter det och en härlig dag till ända haha.

20120817-222152.jpg

Kommentera

