Shoppingfreak

Fredagsmyyyys idag! Har haft en riktig toppendag verkligen, ettornas dag var rolig och vädret över förväntan. Cyklade för första gången på min ”nya” cykel, anledningen till ”” är att denna gamla järnhäst kanske inte är direkt ny, men för mig är den det! Vi gjorde olika grejer med klassen i olika rum, typ satt i varandras knän och flyttade efter kortfärg, matade varandra med godis, norsk fylla, spika ner en spik i träbit, och massa andra grejer innan vi hade lunch. Vi hade några grejer till innan stafetten mellan alla ettor började. När den var färdig slutade vi! Min klass kom tvåa, fast jag hörde efteråt att de som vann hade fuskat! Själv vet jag inte hehe.

Cyklade och satte mig och åt på Max lite forever alone, suget satte in 😉 Mötte därefter upp mamma på gränby och shoppade loss lite! Woop woop, skulle egentligen bara köpa ett vanligt vitt linne men det slutade med över 500 spenderade riksdaler… Hehe. Linne, tröja, skor, mascara, nagellack, och så maten då. Och ett rutigt block att ej förglömma! Nöjd iallafall, och det känns bra att få skörda frukten av mitt hårda arbete i sommar…hehe.

20120824-195138.jpg

20120824-195154.jpg

20120824-195209.jpg

20120824-195222.jpg

20120824-195235.jpg

20120824-195247.jpg

Kommentera

