Red dog

Imorse drog jag och pappa igång dagen med frukost på Ikea! Älskar att åka iväg och äta frukost, hotellfrukost är nummer 1, men Ikeas är nästan snäppet under. Fast billigare haha. Annars har ju donken men det är väl inte riktigt samma sak 😉

Och tja, jag har spenderat lite för mycket pengar idag igen… det måste bli ett slut känner jag så jag funderar på köpstopp till mig själv hehe.. En hv-polo långärmad pikétröja och ett schabrak på Hööks, sedan halsband från indiska och ring från Gina tricot. En dryg tusenlapp alltså hehe.

Det gick bra i stallet att fylla boxen, tömma i lite pellets och så vidare.

Mormor, morfar, mamma och en kompis är på konsert ikväll så det är hundvaktning som gäller! Zigge är lite för mesig mot katterna dock hahahaha!

20120825-203702.jpg

20120825-203715.jpg

20120825-203722.jpg

Kommentera

