Söndagsmex

Sista helgdagen är kommen och jag är nyduschad för 5 dagar framöver av någon dum regels (?) anledning… Varför går alltid helgerna så mycket fortare än vardagarna? Ioförsig har jag ju inget emot skolan än så länge haha, men ändå. Har regnat ☔hela dagen tråkigt nog; ett par gånger var det väl ”bara” mulet, men ja..har inte gjort nåt särskilt, handlat och gjort tacos! Gottgott.

Imorgon är det sovmorgon för alla utom mig… Jag ska upp halvsju eftersom jag ska till Anders och ta prover. Iallafall bra att jag slipper missa nåt och sjukanmäla! Om man ska se nåt positivt! Har faktiskt känt mig mer stel och haft det tufft vissa dagar. Det som är värst just nu är nog att det är tungt att andas och gör ont när jag hickar, hostar, nyser eller så, stelhet i allmänhet och handleden. Gnällgnäll säger vargen ja.

20120826-220522.jpg

20120826-220546.jpg

Kommentera

