Ny arbetskamrat!

Sitter i skolan med min nya dator som jag kommer tillbringa de nästa 3 åren med.. förhoppningsvis alltså haha! Den är liten och behändig och jag gillar den hittills, lite onödigt bara med tanke på att jag redan har en dator hemma… menmen! Den häe är ju mer för skolarbete och jag kommer ju behöva använda den på ett annat sätt när jag är här i skolan!

Ska iallafall ner till skåpet och hämta mina grejer eftersom vi fick sluta efter företagsekonomin, ner till kiosken och sedan drar jag direkt till stallet idag igen, med buss. Får se vad jag rider, är inte jättetaggad så… Kan bli en vilodag eventuellt, men jag ska försöka rida så han inte bara står. Men som sagt är dörren öppen för hur jag känner, egentligen borde jag köra ett dressyrpass på banan men utan inspiration är det kanske lite ovärt och dumt. Får se när jag kommit ut!

2 thoughts on “Ny arbetskamrat!

Kommentera

