Irriterande…!

Har på sistone bloggat mycket (mest) från mobilen ju i och med att appen är så bra, men när jag tittar in på datorn så ligger det väldigt ofta kommentarer i skräpposten… som inte alls hör hemma där! Okej när riktiga reklamkommentarer hamnar där, men det är ju inget kul att hitta flera veckor gamla kommentarer/frågor liggandes i skräphögen! Hoppas att det blir färre och färre, annars får jag ta och mejla wordpress angående det och fråga vad som egentligen är på gång??

En annan sak som jag verkligen, verkligen, måste göra är att ta mig lite mer tid att planera dagarna jag har framför mig… något jag är extremt dålig på, och om jag ska vara ärlig, slarvig med. Speciellt nu när jag har kexet, har jag varit riktigt dålig på att planera in tid för både läxor, skolan, bussen, mat, och familjen. Det har varit flertalet dagar jag missar bussen och kommer någon minut försent till skolan på morgonen, knappt märkbart kanske, men det vore ju skönare att istället för att springa efter bussen och precis missa den pga någon annans morgonhumör, gå upp en kvart tidigare och kunna slappna av, ta böckerna i skåpet i lugn och ro och sedan ha klart för mig vad jag ska göra varje dag, om jag hinner med att bara vara och ta en fika med en kompis. I och med att jag skaffar medryttare kommer ju en dag eller två även bli fria för läxgörning, kompisar, osv… det är nog flera som längtar efter den medryttaren hehe. Det är bara jag som fortfarande känner att jag vill ta hand om honom först ensam och ha 120% koll på honom och hur han brukar vara, men nu ska han iallafall klippas snart och därefter kommer nog medryttaren att få komma in i vårt liv… heheheh.

Ska btw ladda upp bilder från förra veckans landetbesök oxå när jag får tid! Vilket inte är just nu, men kanske senare idag.. hehehhe

Kommentera

