TeamNoSchool!

Bara en sväng till SYV:en och utvecklingssamtal idag, inga lektioner… huuuuuur skönt!!? Har tagit min välbehövda sovmorgon, fixat fetaste brunchen som jag inte orkade käka upp, och pluggar lite matte nu. Solen skiner och listan på Spotify dunkar skönt i lägenheten… Härlig dag helt enkelt!

Planerna ser ut ungefär så här för dagen;

  • Ev mellis innan jag åker (är ju fortfarande sjuuuukt mätt efter min enorma brunch hehe)
  • Buss vid 14-tiden till skolan
  • 14.45 -> SYV
  • 15.30 -> Möta upp mamma och pappa och ha utvecklingssamtal
  • ca 16.00 -> Hem, käka
  • Hämta dressyrsadeln (!)
  • ev Hööks – sadelgjord
  • Ut till stallet och rida ett fett dressyrpass – rosa outfit och lindade ben kör vi idag! Nån som är sugen på att se outfitbild på det?? 😉

Så härliga grejer är på gång, taggad som fan på ridningen och allt idag och tror att allt kommer gå toppen. Ska snacka såklart om ev skolbyte idag då, så får vi se hur allt går och så. Ska även troligen träffa Maria snart tror jag och passa på att utnyttja hennes stöd lite grand och höra vad hon tycker och så med.  Det lär ju inte ske något nu över helgen iallafall hehe, så i nästa vecka är det som jag bestämmer mig troligen. Världens värsta igår bara, en händelse som bara fick mig att känna, att det var droppen, och jag antar att jag inte ska bortförklara det direkt, men ja, det är ju svårt att bara skutta därifrån. Över till positivare tankar, jag klarar mmig finfint själv! 😉

2 thoughts on “TeamNoSchool!

    • ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

Kommentera

