Hästhelg!

20121007-123505.jpg

Haft fullt upp sedan igår morse typ hehe, men jag gillar ändå att ha saker att fixa, planera in och försöka få gjorda…

Igår var 1:a utsläppet för mig och pappa, det gick helt okej! Vi hade ju inte riktigt koll på rutinerna men pållarna var ute till strax före åtta ändå, och det var sån skillnad mot förra stallet så det finns inte! Fattar inte hur jag kunde stå där och skriva ”jag står i världens bästa stall”.

Gick lika bra på kvällen, att ta in och så (jag fick inte ta in nån ens för det gick så snabbt med hjälp haha), kexet fick vila inför idag när han klipptes! Så nu har jag en nakenfis till ponny hihi! Helklippning blev det och han var sjukt sprallig efteråt. Släppte ut med benskydd och ska ut senare idag och ta in och rida osv. Får se om jag hänger på nån på uteritt! Annars blir det nog banan med all energi haha.

20121007-123720.jpg
Bild från igår, med päls 😉

Kommentera

