Vägen framåt

Idag då, började dagen med läkarbesök i ett rum med typ 7 pers på en gång… hehe. Var ju både vanliga rutinbesöket hos Anders, och endokrin – dvs den mottagningen jag får gå till angående min tillväxt och så. Plus en del läkar- och sjuksköterskekandidater, så jaa, det var en del människor som var intresserade av mig och min framtid hehe. Jag blev en aning förvirrad kanske men som jag förstod det är det vi håller på att bedöma nu, är huruvida jag kommer att/om jag kommer att börja växa, antingen genom att ta tillväxtsprutor varje kväll, eller sätta något slags plåster på ryggen, eller fortsätta vänta.. alltså sänka kortisonet. Anders skulle kontakta en duktig forskare (eller rättare sagt hålla kontakten, och höra om just detta – vi har ju expertis bakom oss) och höra vad hon säger. Själv hoppas jag på första alternativet tror jag, fast risken är ju stor för diabetes isåfall, eller någon slags rubbning eller vad det var. Hursomhelst, tuffa beslut…

Imorgon är det cellgiftsbehandling på bonken då, går nog bra. Ponnyälsklingen får vila då tror jag väl, ska försöka longera eller träna någon slags lydnad med honom iallafall, i bästa fall kanske jag rider lite barbacka iallafall! Tjoho hehe. Red bombana idag iallafall och han var superduktig, när jag travade av gick han finare än någonsin typ, såååå nöjd! Tänk om det vore så varje dag hihi. Hoppas på det nästa ridpass med, den känslan!

Vackra ponny ♥♥♥

Kommentera

