Ponnyyyy

Jag har världens bästa ponny, erkänn? Hehehe. Känner verkligen att han har varit så mycket piggare och gladare sedan klippningen, och så kan det ju bero på att jag spenderar rätt mycket tid där varje dag hehe. Skulle aldrig byta ut vår tid mot något annat i världen, ALDRIG. Någonsin verkligen. Jag har verkligen världens bästa ponniiiiii.

Han har gått asbra de senaste passen, imorgon kanske jag hoppar eller kör lite bommar, det beroende på vad jag orkar och hinner, ska hinna med att gå i skolan, äta, hovslagare, lämna in böcker och dator, köpa popcorn, hem, och iväg på filmkväll. Haha, lite fullt upp! Hursomhelst är jag taggad. Längtar nästan till såna här fullproppade dagar ibland! 🙂

Kommentera

