Avramling!

Som rubriken antyder (haha) åkte jag faktiskt av ponnyn idag! Det gick alltså till så att jag fick för mig att jag skulle försöka hitta någon ny ridväg som inte tog så jättelång tid, och ja, få bli av med lite överskottsenergi on det fanns. Dessutom var det ju rätt fint väder! 🙂 Iallafall, så skulle jag gena lite och trava snett över en liten ”äng”, eller tja, äng och äng (det är ju så pass litet men mellan husen och vägen typ), när han flyger upp och blir rädd för något så jag helt enkelt åker av! Landade på ryggen ned tyglarna i handen och han bara stannar snäll som han är. Som tur är! Hade ju inte varit så kul om han slitit sig, utan reflexer och allt, det är ju sjukt stor risk att han kan bli överkörd nästan där…usch. Iallafall gick det ju bra och vi travade vidare efteråt!

Jaja, that’s life. Nya tag imorgon! Inga planer alls då, kanske blir ny lampa eller så på Ikea. Hoppas! Så att det händer något i mitt rum hehe.

20121013-213111.jpg
Gammal bild

2 thoughts on “Avramling!

Kommentera

