En till… Avramling!

Jaa… Vet inte riktigt vad jag har fått för mig faktiskt?! Men idag var det dags igen för en avramling från kexets 141,6 cm höga rygg. Plus lite schabrak, sadel, och så då hehe. Nej, jag ska faktiskt inte skämta om det eftersom det kunde gått illa idag…

Hoppade en taktlinje på diagonalen med två bommar och ett räcke på typ 50-55 cm och en grind på långsidan, när jag antagligen var lite för på vid räcket och han inte hoppade, vilket jag gjorde. Jag åkte över hindret och voltade ett helt varv, landade på huvudet och lyckades få tyngden på något sätt få över resten av kroppen till slut.

Jag bara låg där som ett vrak i några sekunder, innan jag satte mig upp på rumpan och tittade på kexet som stod som ett fån och tittade. Han frustade lite och tittade på mig, som att, hallå där, varför sitter du där som en idiot? Som tur var hade jag ringt pappa innan för han skulle filma några språng i mörkret, haha, en i stallet kom sekunderna innan och undrade om jag levde hehe, och jag kunde hoppa upp och köra något språng efter några minuters pust och gråt mot pappas axel. Big girls don’t cry var det ja. Fick en stor bula som lär vara större än störst och halbrutet finger som jag såg nu hemma var lite blodigt men ack, vad gör man inte här i livet för lite skoj?

Älskar ändå att ha ont satt… Tomorrow, sjukhus! Wohoo!

20121018-224917.jpg

20121018-225043.jpg

20121018-224935.jpg

Snygga som fan är vi iallafall.

Kommentera

