Sleepyhead

Åhh, jag är så trött så det finns inte… blä. Känns inte som att jag kan hålla ögonen öppna länge till hehe. Idag har jag iallafall varit väldigt hästig kan man säga, började på Säva med det dagliga mockandet och sopandet, osv. Vi red ut idag, och det var alltså första gången jag RED där, och tja, det gick väl bra kan man säga! Jag fick en liten c-ponny som heter (skrev hette först, men insåg sekunden efter  att ja – han heter ju det fortfarande 🙂 ) Robin Hood. Han ären fux som gick väldigt fint tycker jag! Helt annorlunda mot min lilla smula här hemma. Kexet är ju tusen gånger segare, men ändå skulle jag aldrig byta ut honom mot något annat! Min älsklingsponniiiiii ♥

Sedan, bussen ut till stallet där jag inte hade någon inspiration alls tyvärr… Dock kom min snälla pappa och bror och hjälpte till, och faktiskt så fotade för en gångs skull han mig! Dock hade min stjärnponny såklart rullat sig mer än någonsin typ, så det blev till att borsta så fort jag kunde ungefär eftersom Oskar skulle till gymmet… så det blev snabbt upp på ryggen på ponni och iväg ut till sommarhagen. Nu här hemma ser jag tyvärr att det inte blev så bra bilder, så det blir inte något att visa känner jag faktiskt. Jag får helt enkelt försöka att få det på någon helg eller annan dag helt enkelt.

Det är väl det enda jag faktiskt saknar mot förut, att kunna matcha ihop en snygg outfit lite mer bara ”sådär”… utan att den blir helt nerlerad dvs. Menmen, jag trivs ändå bättre än bäst! 🙂

2 thoughts on “Sleepyhead

Kommentera

