Random

Har inte bloggat på väääldigt länge, vet! Menmen, hehe. Blev tyvärr ingen poj på lovet för mig och kexet, men åkte och kollade på Nadia och det gick super för henne iallafall 🙂 Gjorde inte så mycket intressant annars, men det var skönt med lov och att få sova ut!

Nu är det iallafall skola och allt är ”som vanligt”, har varit på Säva och ”ridit”, min ponny var halt så det blev inget för mig, men eventuellt en igenridning. Får se! Har ju min egen älskling så, hehe. Apropå det måste jag börja hoppa lite mer om jag inte ska bli ännu mer hopp”rädd”…. usch. Ibland är det lixom kul, men ibland är jag nästan rädd… så får prova mer helt enkelt ja. Igår longerade jag iallafall med Mayas hjälp, lite mer seriöst med inspänningar och grejer! Hehe, skojigt värre. Han var duktig ponni! Som vanligt förstås.

Idag vet jag inte vad jag ska göra, slutade tidigt för en lärare var sjuk och åkte hem, ingen är ju i stallet tidigt, men funderar på att byta om och åka snart. Trots att jag är trött. Eller  så vilar jag ett tag och åker senare haha. Det som är jobbigt med vintern är kylan, alltså det här med sjukdomen, att jag inte kan göra allt som alla ”normala”, stelhet och smärta är ju vardagsmat lixom.. 😦

Sammanhängande inlägg! Not. Nej, men har inte haft och har ingen vidare blogglust, men lägger väl upp lite då och då så hörs vi!

Direkt från kameran. Älskade.

Kommentera

