LEDIG ♥

Idag och imorgon är jag som rubriken redan avslöjat, ledig! Så himla skönt. Har idag bara slappat och inte ens klätt på mig förrän det var dags att åka till stallet och fixa med min prins, och idag var det en promenad som stod på schemat. Jag tog med mormor och gick på promenad, och det gick hyfsat. Jag gjorde misstaget att gå i grimma när jag i själva verket skulle tagit träns vilket resulterade i att han blev alldeles för stark. Fattar inte vad jag tänkte med egentligen när jag gjorde det… Det blev hursomhelst inte en så lång runda så det är väl inte hela världen, men ändå.

Imorgon ska jag ta prover på sjukhuset iallafall, tråååååkigt. But a man gotta do, what a man gotta do.

Kommentera

