Me want

Har misslyckats totalt med att skriva ett reportage om scampi, eller jätteräka som den oxå kallas. Jag har haft hur lång tid på mig som helst, men ändå misslyckats. Snacka om att vara urusel. Hursomhelst ligger den på mejlen nu, och jag får rätta till skiten imorgon. Bajs. Skulle velat vara duktig och fixat det…

Ska hursomhelst iväg till Globen på fredag med skolan, är himla taggad! Är inte där för att shoppa eller så, utan göra lite reklam för skolan och såklart involverar det lite plugg oxå med ett par uppgifter som ska svaras på, men annars är det bara att köra på som vanligt och titta på showen. Mest spänd är man ju på barbackahöjdhoppningen… skulle aldrig våga! Haha. Men det är ju därför man är där 😉

Och ja… idag är första gången jag inte varit i stallet. Första dagen med medryttare. Snyft. Herregud vad okänslig jag låter….usch! Stackars älsklingen, han kommer ju bli det på söndag med när jag ännu en gång beger mig till Globen, världens sämsta matte har han. Han måste tro att jag hatar honom. Det gör jag inte, för att förtydliga. Verkligen inte, han är mitt liv! ♥

Lite Nemi får pigga upp.

Kommentera

