And here it is

Att vintern är här är förmodligen ingen nyhet för någon som bor i Sverige just nu kan jag tänka mig, och jag är så himla trött på det… uuuuuscccchhh. Vill bara kunna åka till stallet i vanliga ridbyxor, använda mina nya rosa strumpor och rida. Kommer knappt ihåg hur man rider känns det som. Även fast det inte var så extremt längesen kanske… 😦 Men trött på det är jag iallafall…

Imorgon kommer jag frysa ihjäl, punkt. Jag ska försöka att inte avlida, men svårt kommer det att bli.

Det enda positiva här är väl att jag äntligen ska fylla år, haha, även fast jag inte har någon aning om vad jag ska önska mig, antar att det inte är det största problemet ändå hehe. Nåt blir det iallafall! 🙂

wpid-img_6797.jpg

Gaaammal bild

2 thoughts on “And here it is

Kommentera

