It’s my birthday!

Lite sent inlägg haha, men bättre sent än aldrig som man brukar säga! 😉 Var ju julafton igår som ni alla vet, och det var suuuperhärligt! Min dag som jag längtat efter hela året hihi. Jag börjar väl med presenterna som jag fick eftersom alla brukar vilja veta det, jag fick massa fina saker men det bästa kommer först; en superstor canvastavla med bild på mig och kexiiii! Den ska upp när vi har tapetserat i mitt rum som jag blev supertaggad på att bli färdig med nu. Sedan så fick jag även den rosa fåtöljen som jag önskat mig från Åhléns med tillhörande fotpall. En Iphone-högtalare blev det oxå, och biopresentkort, Thomas Sabo-armband som man har berlocker på (julklapp visserligen men ändååå), presentkort på Fotografiska som jag inte riktigt vet vad som finns men kul med nåt nytt!, och massor av mer saker. Så nöjd med allt!

Inga hästsaker dock haha, annars brukar jag få nåt sånt med hehe. Xet fick julklapp med, hästgodis som han uppskattade! Matvraket ♥

Pannkaksfrukost måste jag nämna att jag fick med, mumsigt 😉

IMG_9952
Den här bilden är det på tavlan!

Kommentera

