Ny design

Idag så blev det en hemma-dag för mig själv, utan krav på nånting alls. Jag har sovit ut ordentligt och legat i sängen med mobilen och en stor, halvtjock vit katt (aka Tess), för att sedan klä på mig lite grand. Jag vet, egentligen dumt av mig att skippa skolan idag, men jag behövde verkligen få andas ut lite…. Trött på att förklara mig, även fast jag gör det självmant ibland (läs: oftast). Som nu till exempel! Hursomhelst, jag missade idrotten, mentorstid och matte. Kom just på oxå att på matten idag skulle vi ha lite examinerande uppgifter… BLÄ! Hatar verkligen mattekursen, är så ringrostig 😦

I övrigt har jag läst bloggar och som ni ser, bytt design! Funderar på om jag ska byta tillbaka, med tanke på att den här kanske blev lite väl minimalistisk, men låter det vara just nu. Orkar inte göra någon riktig header idag iallafall 😉

20130205-214941.jpg

Kommentera

