Earthquake!!

skärmdump

Hela dagen i skolan har vi hållt på med ett nytt, tillfälligt projekt som innebar grupparbete med Power Point som jag och två andra fick jordbävningar på. Rätt så intressant faktiskt men jag hade uppskattat mer tid såklart! Lärde mig inte så mycket om det kanske, men det var kul att få hålla på med datorn och PP-presentationen hela dagen iallafall 🙂

Ska släpa arslet hemåt hehe, lite tufft att åka hem med tanke på att jag lyckats slarva bort min plånbok på morgonen, den ligger säkert hemma eller möjligen i stallet men hoppas på att komma hem med ett gammalt värdekort. Lunchkortet var givetvis även det i plånboken så jag fick fixa ett papper med typ underskrift av mentor här på skolan iallafall.

_MG_1220

Får se hur det går i stallet idag, igår gick det skit. Man kan ju inte ha bara bra dagar! Vet inte riktigt om jag rider idag, kanske raggar upp någon i stallet som fixar honom så han får lite variation. Hade ju tänkt att kära Olivia skulle få ta honom typ idag, men hon var inte i skolan (sjuk), så får hoppas hon kryar på sig så hon får hälsa på igen 😉

Kommentera

