Tävling idag!!

Jao, idag var det ju tävlingsdax! Gick jättebra, kom inte upp på placering tyvärr men det blev ett missförstånd inne på banan mellan mig och kära lilla ponnyn i LC:1an, ingen galopp i höger varv vilket ledde till ettor hela vägen igenom de punkterna… Dock fina kommentarer! Vi blev efteranmälda till LB:1an oxå, och jag fick snabbt lära mig programmet. Det gick sådär men han var klockren och mjuk i gångarterna och jag red fram lite längre och hade med mig spöt som låg i transporten första rundan. Mycket bättre gick det då och hade jag inte ridit fel där hade vi nog knipit en placering. När jag låg på 4:e plats och halva starfältet var kvar insåg vi att vi hellre åker hem igen och lämnar kexet – jag var ju trots allt suuupernöjd 🙂

Efter det har jag latat mig här hemma innan vi åkte tillbaka till stallet och tog in lite kusar hehe. Alice den busen bestämde sig för att krypa under staketet och springa ut ur hagen själv, så vi fick fösa tillbaka henne in i boxen. Duktig flicka!

Pallar inte ladda upp så mycket bilder nu, men det kommer nog fler senare. OBS oredigerade

IMG_2192IMG_2194IMG_2203IMG_2275IMG_2264IMG_2351

Kommentera

