Praktik och promme

20130308-215634.jpg

20130308-215642.jpg

20130308-215703.jpg

20130308-215716.jpg

Åkte till praktiken med min lärare imorse och hämtade upp Amanda till praktiken på Bälinge, vi har det varje fredag som sagt. Vi får fylla vatten, spåna, höpåsar och kraft, tråkiga vardagsuppgifter. Ibland får vi göra extra många uppgifter eller dubbla påsar osv, det är för det mesta faktiskt rätt trista saker som inte ger så mycket. Idag fick vi iallafall rida vilket var kul! Jag fick välja mellan två b-ponnyer och tog en som hette Roy. Han var väldigt duktig och gick i form en stor del av tiden men hade inte riktigt orken att göra det hela tiden. Förhoppningsvis får jag ordning på det nästa gång om det blir nåt!

Efter vi hade slutat fick vi inte gå i tid så vi missade bussen… Fick påbörja promenaden på cirka 1 mil, som jag avslutade, knät hoppade flertalet gånger ur led och mina fötter sprängdes nästan eller vad man ska säga, mina tår är dessutom en klass för sig som vi inte ska prata om!

Vill även uppmärksamma kvinnornas dag idag 🙂
20130308-215732.jpg

Kommentera

