Älsklingsponny!

Idag gick Exet bredvid Filippa och käkade gräs och var glad, och det kanske inte verkar som mycket för andra men jag blev superglad när han gnäggade och kom mot mig från andra sidan hagen! 🙂 Han har ju gjort det under vintern men skitit i mig annars, men just idag var han på bra humör och ville komma, kändes verkligen varmt i hjärtat eller hur jag ska uttrycka mig iallafall haha. Gullet!! ❤

Longerade iallafall i lite regn som så småningom slutade och han jobbade på fint, det är i höger varv som han tjurar till ibland och drar inåt mot en och ser sur ut men han har aldrig gjort nåt iallafall vilket är nåt jag försöker få bort.

Har även fått massa fina saker till rummet idag, bland annat två lampor och lite lådor 🙂

20130402-221827.jpg 20130327-215440.jpg 20130407-180610.jpg

2 thoughts on “Älsklingsponny!

Kommentera

