Pluggtugg

Vi har i hästkunskapen fått som uppgift att skriva om en ”grupp” hästraser och jag har valt Moderna sporthästraser, och härligt nog så får vi sovmorgon imorgon om vi jobbar hemma! Så nu ska jag sätta mig och söka fram massor av fakta och satsa på att inte behöva kliva upp ur sängen förrän lunchtid och dra på mig ridkläder, och rida mig igenom dagen hehe 😉 Vi rider ju på akademistallet nuförtiden. Sedan ska jag dra direkt till stallet och rida ett pass till, och vem vet, kanske blir ett likadant pass till?

Nu ska jag hursomhelst gå över till saker som faktiskt behöver göras, istället för att ”bara” blogga, ciaoooo ♥

wpid-DSC00992_Dean_Bocea.jpg

bild from the arkiv

Kommentera

