Ny header

Ja, laddade just upp den.. är inte sådär extremt nöjd men det funkar sålänge. Kommer antagligen göra om den fler gånger haha. Menmen! Det blir bra för tillfället alltså.

Mys!

Framför teven med lunch som består av pirog och julmust! Väldigt trevligt. Fortfarande lite tråkigt bara, men det ska väl inte vara kul att vara sjuk. Söthundarna är i alla fall kvar. Nej, nu ska jag äta! 🙂

Framför teven

Japp, där sitter jag just nu med dator och film på, mysigt värre hittills i alla fall! Jag har hunnit sova ut, äta frukost och är just nu hundvakt samtidigt som jag chilledillar lite framför Pirates of the Caribbean. Har dock ingen mus så det är lite tveksamt om jag gör en header nu, lite […]

Vet ni vad jag ska göra!

Jag tänker fixa min blogg så att den blir helt FETT FIIIN nu när jag ändå är hemma och degar! (Blandat med plugg här och var) Ska fixa header är nummer ett. Animerad eller ej får vi se när jag har ett slutresultat, men det lutar år oanimerad, har tröttnat på att den är så […]