Byter bloglovin’-ikon!

Har suttit och skapat en ny bloglovin’-ikon till bloggen som jag tycker passar lite mer till temat på den, haha. Får se hur länge jag är nöjd med den! Gjorde den i svartvitt (förutom en liten brun prick) så passar den förhoppningsvis in i framtida designer oxå. Även fast jag tycker det är roligt att […]

En bloggpost som innehåller nötkräm

Det pågår en tyst katastrof. En katastrof som varje dag dödar 21 000 barn under fem års ålder. De flesta barnen dör av näringsbrist, diarré eller andra sjukdomar. De dör av orsaker som med enkla medel skulle kunna förebyggas. Det som saknas är vaccin, medicin, rent vatten och näringsriktig mat. Saker som UNICEF kan leverera. Saker […]

Diss

Jag vill ge en fet diss till pannbandet jag köpte i Globen hos Charlies för 200 kronor. Utseendet är det inget fel på, det var guldigt och var ett av de bästa glittriga jag hade, men efter inte ens en vecka hade två stenar lossnat, och då hade jag varit superförsiktig med det, aldrig hållt […]