Snygghetsvarning!

Har precis motionerat pojken lite, ingen seriös ridning då jag frös efter att varit på UPK mellan ett och halvfyra, bara stått stilla 😉 Satte på mig termosarna och extra fleece hemma (det är alltid mycket kallare i stallet), och en tanke slog mig, fryser jag så här mycket nu med typ minus ett, hur […]

Fjärde advent

  <— Förra årets julshow på UPK Idag tänds det sista ljuset på adventsstaken! Mindre än en vecka till jag fyller år 😀 Taggatagga hihih. Måste bara lyfta fram min UNDERBART SÖTA VÄN JULIETH som bor alldeles för långt härifrån. På hennes blogg hittar ni numera ett inlägg om mig haha. Ärad chey! HÄR hittar […]

Att jag alltid blir irriterad

Jag har inte varit nöjd med min blogg på jag vet inte hur länge. Just nu har jag kommit in i en stress-arg-missnöjd-situation där jag insett att jag kommer inte kunna lägga in egna koder och så vidare om man inte uppgraderar för ca 200 kronor per år (30$). Grejen är bara den: Jag orkar […]