Planer för Expert

Nu har ju Expert tagit det rätt lugnt och när jag har ridit har jag bara tagit det lugnt och chillat lite med ridningen. Nu efter jul och nyår tänker jag sätta igång honom på riktigt igen och utnyttja min lektion jag fick av mormor. Jag har fortfarande inte bestämt mig om jag ska ta […]

Förberedelser inför nyårsafton

Har inte gjort speciellt mycket idag, luffat här hemma, legat i sängen och gått lite fram och tillbaka. Senare på dagen var febern borta så jag åkte iväg till Ica och handlade åt mamma (och mig hehe) inför imorgon, som ju är årets sista dag. Vi ska inte vara hos mormor som vi brukar, för […]

Att jag alltid ska vara värst

haha helt random gammal bild jag gjorde i datorn Alla i familjen är sjuka och förkylda nu, och jag har ju varit småförkyld eller storförkyld till och från sedan jag vet inte när. Hursomhelst tyckte väl min kropp att jag skulle slå till på stort och vara värst, så jag fick gåvan 38.6 i feber. […]