Tråkigt gnällinlägg och bilder med konstig konverteringskvalité

Ska iväg en snabbis till Gränby Centrum och ta det lite lugnt och ha mysigt med mamma, ska åka till stallet sent idag efter pappa har slutat jobba. Får inte riktigt tid att blogga fast jag väldigt gärna vill, och när jag väl sätter mig så använder jag tiden till att bara andas och ta det lugnt. Behöver verkligen den tiden för mig själv, tråkigt nog.

Hatar dessa inlägg själv, de är extremt tråkiga och korkade och dumma när man bara ursäktar sig själv för varför man inte hinner blogga och si och så och bara skyller ifrån sig, och det ska inte behöva finnas sådana – och jag brukar dessutom tänka att när man väl skriver, varför fortsätta skriva om den skiten nu då när man ändå sitter och gör det. Och ändå fortsätter jag nu. För att komma till saken, jag skriver ju inte för att någon ska läsa säger jag, ändå gör jag det nu genom att skriva att jag inte har tid, och anledningen är att nu berättar jag att jag inte har hunnit och jag vill och hela den skiten, och om jag har tid senare så skriver jag då, väldigt luddigt det här med och det blir det då med, men då gör jag det och punkt. Jag måste försöka sluta tänka så mycket och prata så mycket och lyssna mer på andra, leva mer själv osvosvosv. Läs gärna vidare ändå eller gå tillbaka eller skit i det helt enkelt.

Jag mår bra men ändå inte, jag är väl schizofren.

2 tankar om “Tråkigt gnällinlägg och bilder med konstig konverteringskvalité

  1. Ni kommer väll ihåg Stuteri MWs ridlägertävling
    Du kan vinna en vecka ridläger hos dem helt gratis genom att gilla deras FB sida Och såklart skriva en kommentra om varför just du skall vinna.
    Vi måste bli 777st innan de drar en vinnare!
    http://www.stuterimw.com
    h ttp://www.facebook.com/pages/S tuteri-MW/112332952166564

Lämna en kommentar