Vinn ett KL-pannband eller en KL-mössa hos TeamLabom

Kommer ni ihåg när jag sa att jag skulle köpa mössa/pannband från Kingsland? Jag kanske slipper nu! Shit pommes frites, den här tävlingen vill jag VERKLIGEN vinna. Skulle bli världens lyckligaste cheeeey! 😀 Tävla ni med på http://teamlabom.blogg.se/2012/january/bloggtavling-tidsinstallt.html#comment!

Gymnasievalet 2012

Jag orkar knappt med det här. Var och pratade med SYV:en i över en timme idag, ändå har jag inte fått så mycket klarhet i vad jag vill. Det finns så många delar av mig som drar åt olika håll! Vi kom fram till att de aktuella programmen för mig är Ekonomi eller Samhällsvetenskap. Ganska […]

Expert tycker till!

Är dressyr roligt? ”Den frågan har många svar. Ibland är det roligt, fast att dag ut och dag in springa på den där volten i ridhuset är inte kul. Jag vill ha action! Samlade gångarter är tråkigt, jag vill få springa fortfortfort, mellantrav är min favorit så länge jag inte behöver göra det så långt. […]

Idrott, boyeah!

Ska strax iväg till skolan och ha idrott, en grej som jag tycker är lite kul är att jag faktiskt gillar idrott nuförtiden. Förut avskydde jag det, och visst, jag är fortfarande inget fan av att springa direkt, men jag gillar vår klass ♥ haha. Alltså är det på schemat nu efter en liten sovmorgon! […]