Lördagspyssel

Putsning hemma är uppskattat av fingrarna åtminstone, haha. Utsläpp imorgon, joooobbigt! Jag vill ha sovmorgon, suck. Hoppas allt är bra då hursomhelst, tänkte hoppa lite lätt, eller ja, skutta runt lite. Kulkul! Hade egentligen på hoppmundering och var redo att dra fram grejer, så kommer jag in och inser att vi är sju hästar i […]

Om jag vann 30 000 kronor….

…som jag var tvungen att spendera på hästsaker, skulle jag köpa det här: En svart dressyrsadel till Expert. Jag skulle givetvis få den utprovad av en sadelmakare och ha en fin sadelgjord till, Sprenger-stigbyglar och skinande rena stigläder. Jag räknar med att sadel och tillbehör kommer gå på ca 17 000 kronor. Detta är även […]

Jensen nästa!

Jag ska strax iväg på Öppet hus på Jensen, ekonomi-ekonomi. Hoppas det verkar bra, haha, jag pallar inte gå på massa och inte hitta något jag gillar… vill bara ha det här överstökat. Inte alls lika roligt att välja gymnasie som jag inbillade mig i åttan. Inte det minsta roligt är det, bara läskigt. Fördelar […]